Helsingin temppelin uusi johtokunta ja emäntä apulaisineen

Matti Jouttenus on kutsuttu Helsingin temppelin uudeksi johtajaksi ja Anne Jouttenus temppelin emännäksi aiemmin tänä vuonna. Marraskuun alussa tehtävänsä aloittava temppelin johtokunta on täydentynyt  1. neuvonantajalla Seppo Forsmanilla ja 2. neuvonantajalla Pekka Holopaisella. Samalla temppelin emäntä on saanut apulaisikseen Raija Forsmanin ja Tarja Holopaisen.

Temppelipalvelu on ensimmäinen kerta jolloin Annella ja Matilla on tilaisuus palvella kirkon tehtävässä yhdessä. He iloitsevat siitä. Perheessä on 5 aikuista lasta ja 10 lastenlasta. Matti palvelee tällä hetkellä lähetyskentän johtokunnassa ja Anne alkeisyhdistyksen opettajana. Molemmat ovat palvelleet kokoaikaisina lähetyssaarnaajina Suomessa.

Jouttenukset

Raija liittyi kirkkoon 29.9.2001 Hyvinkäällä 17 vuotta sitten ja Seppo 23.4.1966 Haagassa 51 vuotta sitten. Raija on palvellut kirkon apuyhdistyksessä erilaisissa tehtävissä, Seppo palvelee tällä hetkellä Helsingin vaarnan korkeassa neuvostossa ja temppelisinetöijänä. Raijallaon 2 lasta ja 4 lastenlasta, Sepollaon edesmenneen vaimonsa Helenan kanssa 6 lasta, 13 lastenlasta ja 6 lastenlastenlasta .

Raija ja Seppo ovat kummatkin syvästi kiitollisia saamastaan kutsusta palvella Herraa ja lähimmäisiään Helsingin temppelissä tässä pyhässä ja tärkeässä palvelutyössä omassa rakkaassa kotimaassaan. He suhtautuvat tehtäviinsä nöyrästi ja rakkaudella.

Forsmanit

Pekka ja Tarja ovat nöyrän kiitollisia kutsusta Herran Huoneeseen. Se on heille rakas paikka.
He ovat toimineet temppelityöntekijöinä vuodesta 1987, ensin Tukholman ja myöhemmin Helsingin temppelissä. Molemmat ovat palvelleet 1970-luvulla lähetystyössä Suomessa, sekä eri tehtävissä kirkossa.

Pekka on toiminut sekä Jyväskylän että Helsingin 1. seurakunnan (eli Marjaniemen) piispana. Tarja on toiminut apujärjestöjen opetus ja johtotehtävissä.  He ovat iloinneet viimeisimmästä yhteisestä tehtävästään 3- vuotiaiden lasten opettajina. Heillä on 6 lasta ja 7 lastenlasta.

Holopaiset