Lähetystyöpalvelu

Missionsdienst

Herran palveleminen lähetyssaarnaajana on pyhä etuoikeus. Se tuo iankaikkisia siunauksia henkilölle ja niille, joita hän palvelee (ks. OL ‏18:14–16). Lähetystyökutsuihin sisältyy tehtävä opettaa evankeliumia, tukea kirkon osastojen tai yksikköjen työtä tai palvella paikkakunnalla.

Lisää tietoa lähetystyöpalvelusta:

Minkä tyyppisiä lähetystyömuotoja on olemassa?

Jokainen [lähetyssaarnaajan saama] tehtävä on ilmoituksen ohjaama, jotta se sopii lähetyssaarnaajalle ja Jumalan lasten tarpeisiin. [1] Henkilö voi palvella joko poissa kotoa tai asuessaan kotona.

Kodin ulkopuolinen lähetystyö

• Nuoret miehet ja nuoret naiset
    Naimattomat miehet (18–25-vuotiaat) ja naimattomat naiset (19–29-vuotiaat) palvelevat 18–24 kuukautta määrätyllä lähetyskentällä. Ks. Yleiskäsikirja 24.2.1. (englanniksi)
  • Naimisissa olevat jäsenet ja naimattomat 40 vuotta täyttäneet naiset