Oulun seurakunnan uusi johtokunta

Uusi johtokunta

Oulun seurakunta sai vastikään uuden johtokunnan, ja tällä kertaa se tarkoitti muutoksia myös piirin johtokuntaan. Pekka Laitinen vapautettiin seurakunnanjohtajan tehtävästä, ja uudeksi Oulun seurakunnanjohtajaksi kutsuttiin entinen piirin johtokunnan toinen neuvonantaja Tommi Sankala. Ensimmäiseksi neuvonantajaksi hän sai Kimmo Kemppaalan, joka on jo aiemmin palvellut neuvonantajana eri johtokunnissa. Toiseksi neuvonantajaksi tuli Jani Maljanen, jonka isä toimi edellisessä johtokunnassa ensimmäisenä neuvonantajana. Edellisessä johtokunnassa toisena neuvonantajana oli Timi Vorimo.

Uudella johtokunnalla on hyvä pohja, mistä jatkaa Herran työtä Oulun alueella. He johtavat laumaansa lempeän rakastavasti ja ovat jo ansainneet seurakuntalaisten kunnioituksen. Jokainen johtokunta tuo oman vivahteensa seurakunnan ilmapiiriin, ja tässäkin tapauksessa odotamme innolla Oulun seurakunnan tulevia yhteisiä hetkiä seurakuntaperheenä.