#VALOAMAAILMAAN

Päivä 3 - Jeesus palveli Isäänsä, ja niin voit sinäkin

Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa.

Matt. 5:16

Jouluna meille muistutetaan, että Jeesus Kristus on maailman valo. Tänä vuonna meillä on hieno tilaisuus tuoda sitä valoa maailmaan päättämällä tehdä niitä asioita, joita Jeesus Kristus teki. Joka päivä jouluun saakka keskitymme aina yhteen Kristuksen kaltaiseen toimintatapaan ja annamme ehdotuksia tavoista, joilla voimme seurata Hänen esimerkkiään.

• Osallistu kirkon kokoukseen omalla paikkakunnallasi – olet aina tervetullut kokouksiimme.

• Aseta tavoite polvistua rukoilemaan taivaallista Isää joulukuussa joka päivä.

• Auta kirkkorakennuksen siivoamisessa tai kunnossapidossa. Keskustele jonkun kanssa siitä, mitä Jumalan palveleminen tarkoittaa. Aseta tavoite, kuinka aiot edistyä tässä asiassa.

25 tavalla. 25 päivän aikana.

Saat voit ladata joulukalenterin napsauttamalla tästä.