#VALOAMAAILMAAN

PÄIVÄ 9 - Jeesus kävi yksinäisten luona, ja niin voit sinäkin

Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.

Matt. 25:36

Jouluna meille muistutetaan, että Jeesus Kristus on maailman valo. Tänä vuonna meillä on hieno tilaisuus tuoda sitä valoa maailmaan päättämällä tehdä niitä asioita, joita Jeesus Kristus teki. Joka päivä jouluun saakka keskitymme aina yhteen Kristuksen kaltaiseen toimintatapaan ja annamme ehdotuksia tavoista, joilla voimme seurata Hänen esimerkkiään.

• Käy vanhainkodissa. Tutkimusten mukaan 60 %:n luona ei käy ketään.

• Kutsu leski päivälliselle.

• Etsi joku, joka on yksin jouluna. Kutsu hänet kanssasi kirkkoon joulupäivänä.

• Lähetä ystävällinen tekstiviesti jollekulle, joka voisi tarvita kannustusta.

• Lähetä kirje tai viesti jollekulle, joka asuu parhaillaan poissa kotoa.

• Etsi naapurustostasi joku, jota et ole aikaisemmin tavannut. Vie hänelle jokin joulumuistaminen ja esittäydy.

• Istuudu työssä, koulussa tai kirkossa uuden ihmisen viereen ja tutustu häneen.

25 tavalla. 25 päivän aikana.

Voit ladata joulukalenterin napsauttamalla tästä.