Suomenkielinen Raamattu nyt Evankeliumiaiheisen kirjaston mobiilisovelluksessa

Suomenkielinen Raamattu on nyt täysin integroitu Evankeliumiaiheiseen kirjastoon

vanha testamentti ja uusi testamentti

Suomen evankelisluterilaisen kirkon keskusrahasto on ystävällisesti antanut Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkolle luvan julkaista Raamatun vuoden 1992 suomenkielisen käännöksen sähköisen version tekstin.

Sähköinen julkaisu sisältää koko tekstin, mutta se ei sisällä kirkkokohtaista lisäsisältöä kuten otsikoita, alaviitteitä tai rinnakkaisviitteitä.

Tätä versiota voi käyttää sivustolla churchofjesuschrist.org sekä Evankeliumiaiheinen kirjasto -mobiilisovelluksessa.

Evankeliumiaiheinen kirjasto on Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon evankeliumin tutkimiseen tarkoitettu digitaalinen sovellus, joka on kaikkien saatavilla, olivatpa he kirkon jäseniä tai eivät. Tästä sovelluksesta löytyvät pyhät kirjoitukset, lehtiä, oppikirjoja ja paljon muuta. Voit tehdä muistiinpanoja tai tehdä tutkimisestasi yksilöllistä – tällä kirkon sovelluksella voit tehdä kaikkea, mitä tarvitset evankeliumin tutkimiseesi!

Evankeliumiaiheinen kirjasto -sovellus on ladattavissa maksutta Applen sovelluskaupasta (iOS) ja Google Play Storesta (Android).

Rikastuttakoon tämä aineisto hengellistä matkaasi!